آوَخ

آوَخ! چه کرد با ما این جان روزگار، آوَخ! چه داد به ما هدیه آموزگار.....

آوَخ

آوَخ! چه کرد با ما این جان روزگار، آوَخ! چه داد به ما هدیه آموزگار.....

وقتی هستی، زمانت را به بازی می گیرد!

پیشتر که اندر راه هستی و زمان(1) را نگاشتم، در نظرم بود آن را طی یادداشت هایی در زمان بندی منظم-هفته ای یک بخش- منتشر کنم، حتا بخش های دیگر متن اصلی را هم به فارسی بازگرداندم و تنها حاشیه ها و تعلیقات باقی مانده بود؛ اما طی اتفاقی پیش بینی ناپدیر -دست کم برای خودم!- قسمت عمده ای از زمانم، تا شش ماه آینده پیشاپیش اشغال شد!

با وجود این، می کوشم در روال انتشار این مطالب گسستی پیش نیاید و دست کم هر ماه، یک بخش از این سلسله مطالب را در این بلاگ منتشر کنم.

سپاس و پوزش بابت این مساله را از من پذیرا باشید


به امید روزی که دیگر امیدی به امید نبندیم....

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ http://hamedarham.blogfa.com

با سلام

وبلاگت رو خوندم خیلی خوشحال شدم
من همیشه تو وبلاگ ها میچرخم و نظر میگذارم
دوست عزیز دوست داشتی با وبلاگ من که همیشه با مطالب هیجانی بروزه تبادل لینک کنی به من خبر بده

با مطالب جدیدی بروز شدم منتظرتم
حتما نظر بده
دوستدارت مریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد